Skoči na vsebino

Postanite naš član tudi v letu 2021 🌄

Višina planinske članarine za leto 2021 ostaja enaka. Ohranja se uveden 1 €, ki bo namenjen Skladu planinskih koč. 1 € je v ceno članarine že vključen. Prispevamo ga vsi člani, razen predšolskih in osnovnošolskih otrok (P+O članarina). V primeru članstva v več društvih PZS, ni potrebno poravnati dveh članarin v celoti.
Članarino za 2021 lahko poravnate na sedežu društva vsako sredo med 20.00 in 20.30, na terenu pri Jerneju Gradu (031 264 740), ali na portalu clanarina.pzs.si.
Vrste in višina članarine v PDD za leto 2021:
A polnoletna oseba – aktivni obiskovalec domačih in tujih gora z večjim obsegom ugodnosti  60 €
B polnoletna oseba – aktivni obiskovalec domačih in tujih gora z osnovnim obsegom ugodnosti  28 €
B1 polnoletna oseba – oseba, starejša od 65 let z osnovnim obsegom ugodnosti  21 €
S+Š srednješolec ali študent do vključno 26. leta starosti  18,50 €
S+Š/d srednješolec ali študent do vključno 26. leta starosti / družinska   10 €
P+O predšolski ali osnovnošolski otrok   8 €
P+O/d predšolski ali osnovnošolski otrok / družinska   0 €
IN oseba s posebnimi potrebami   8 €
IN/d oseba s posebnimi potrebami   0 €
Družinska članarina: če sta starša člana, imajo predšolski otroci in osnovnošolci brezplačno članarino, srednješolci in študenti pa članarino 10 eur. Za družino se šteje mati, oče in otrok ali mati samohranilka ali oče samohranilec z vsaj enim otrokom.

Ugodnosti za člane Planinskega društva Domžale in hkrati PZS

Prednosti članstva Seznam ugodnosti Dodatne ugodnosti
Vsi člani, ki imajo v informacijskem sistemu Naveza zabeležen tudi elektronski naslov, bodo po elektronski pošti prejeli obvestilo, ko bodo njihovi podatki posredovani zavarovalnici. Tako lahko vsak član preveri, kdaj so bili podatki posredovani zavarovalnici.
  • Članarina v več društvih oz. dvojna članarina V primeru, ko je posameznik član v dveh ali več društvih, v drugem društvu poravna samo delež društvene članarine. To je možno izključno v primeru predhodnega vpisa članarine za tekoče leto pri matičnem društvu. Izbira te kategorije članstva je možna samo direktno pri drugem društvu, ne pa tudi preko prodajnih mest PZS. Član za drugo društvo ne prejme izkaznice in znamkice. Vse ugodnosti iz članstva PZS uveljavlja s svojo primarno članarino.
  • Članska izkaznica Novi člani bodo izkaznice prejeli naknadno po pošti, predvidoma v roku 10 delovnih dni. Novi član mora s članarino poravnati tudi člansko izkaznico – cena nove izkaznice znaša 2 € (DDV in poštnina vključeni). Člani, ki izkaznico že imate, jo uporabljate še naprej. V primeru zapolnjene izkaznice, izgube ali spremembe podatkov lahko naročite novo izkaznico pri matičnem planinskem društvu ali preko portala clanarina.pzs.si.

Bodite pozorni, da prejetega pisma z izkaznico (pisemska ovojnica z logotipom PZS) ne zavržete skupaj z reklamnim gradivom in ostalo pošto!

Možnost včlanjevanja preko PZS Planinska zveza Slovenije lahko na podlagi pooblastila društva posreduje pri včlanitvi in plačilu članarine. Plačilo članarine poteka osebno v pisarni PZS (v času uradnih ur), na bencinskih servisih Petrol (med junijem in septembrom) ter na portalu clanarina.pzs.si. V vsakem primeru je potrebno ob včlanitvi navesti, da se želite včlaniti v Planinsko društvo Domžale. Višina članarine je v tem primeru enaka priporočenim zneskom PZS (OPOZORILO: višina družinske članarine je nekoliko drugačna). Pri včlanjevanju preko PZS, Petrola ali spleta, se članu dodatno zaračunajo stroški pošiljanja.
  • Včlanjevanje preko bencinskih servisov Petrol Posameznik, ki na bencinskih servisih Petrol poravna članarino (to bo sicer možno le med 1. junijem in 30. septembrom), prejme na podaljšku računa potrdilo, na katerega vnese svoje podatke (slika spodaj). Z izpolnjenim potrdilom lahko 14 dni uveljavlja članski popust pri nočitvah v planinskih kočah v Sloveniji, v tem času pa bo na navedeni naslov dobil člansko izkaznico skupaj z znamko, ki potrjuje plačilo članarine. POMEMBNO: Zavarovanje, ki je vključeno v članarino, se aktivira z vpisom podatkov člana v obrazec na portalu clanarina.pzs.si, kamor se vpiše tudi koda iz potrdila. Naslednji dan po vpisu na spletni obrazec je zavarovanje veljavno. Član pa v roku 10 delovnih dni po prijavi na navedeni naslov prejme člansko izkaznico z znamkico za tekoče leto. Z njo lahko nato koristi vse članske ugodnosti v Sloveniji in tujini. Ob spletni prijavi član izbere tudi planinsko društvo, v katerega se včlanjuje.
Zavarovanje članov PZS za leto 2021 Zavarovanja, ki izhajajo iz članstva v PZS, skupaj z zavarovalnimi vsotami, so natančneje predstavljena na portalu clanarina.pzs.si.
  • Veljavnost zavarovalnega kritja Zavarovalno kritje za posameznega člana začne veljati ob 24. uri istega dne, ko je o plačilu članarine obveščena zavarovalnica (registracija preko spleta ali vnos v informacijski sistem Naveza). Storitev 24-urne asistence za organizacijo reševanja v tujini ter zdravstvene asistence za tujino se aktivira ob 24. uri istega dne, ko so bili podatki o članu posredovani zavarovalnici do 11.00, v nasprotnem se asistenca aktivira najkasneje ob 24.uri naslednjega dne.
  • Aktivacija zavarovanja in preverjanje s strani članov Vsak član PD Domžale, ki plača članarino, lahko na spletni strani PZS preveri ali že ima urejeno članstvo, s tem pa tudi zavarovanje. Če je plačal članarino za tekoče leto, ne bo pa zaveden v informacijskem sistemu PZS, lahko sam na portalu clanarina.pzs.si aktivira zavarovanje s kodo napisano na članski znamkici.
  • Možnosti dodatnih zavarovanj za člane PZS Zavarovalnica Generali, d.d., ponuja članom PZS ugodnejše posebne pakete turističnega zavarovanja z asistenco za tujino in razširitev nezgodnega zavarovanja na vse prostočasne aktivnosti. Dodatna zavarovanja se sklepajo individualno preko spletnega portala clanarina.pzs.si ali na sedežu Planinske zveze Slovenije. Več informacij o dodatnih zavarovanjih za člane PZS najdete na spletni strani zavarovanja.pzs.si.
  • Postopek uveljavljanja zavarovanja Zavarovanje za stroške reševanja in stroške zdravljenja se izvaja po Splošnih pogojih za zdravstveno zavarovanje oseb v tujini z asistenco, in sicer na način, da se Splošni pogoji razširijo in vključujejo tudi stroške reševanja, ki so dejansko osnova in sprožilec upravičenosti do preostalih zavarovalnih kritij znotraj navedenih pogojev zavarovanja in do posebej dogovorjenih višin zavarovalnih vsot za člane PZS. Vsak član PZS ob plačilu članarine dobi tudi kartonček, na katerem so navedene zavarovalne vsote in navodila, kako aktivirati asistenco v primeru reševanja v tujih gorah. Članom svetujemo, da imajo kartonček vedno pri sebi.

——————————————————————————————————————————————————————-

Aktiviranje asistence v primeru reševanja in zdravljenja v tujih gorah

  1. Takoj pokličite oz. obvestite gorsko reševalno službo ali drugo reševalno službo, zadolženo za izvajanje reševanja v posamezni državi.
  2. Pokličite asistenčni center AS: +386 5 66 28 500 in navedite naslednje podatke:
    • ime in priimek osebe, ki potrebuje pomoč,
    • začasni naslov,
    • številko članske izkaznice PZS,
    • točno lokacijo,
    • kontaktni telefon osebe, ki potrebuje pomoč, ali osebe, ki je skupaj s poškodovanim/obolelim zavarovancem,
    • kontaktni telefon in naziv reševalne službe, ki ste jo prvotno poklicali na pomoč za reševanje, tako da bo lahko asistenčni center AS stopil z njimi v stik za nadaljnje izvajanje asistenčne storitve.
  3. Če bo po izvedenem reševanju potrebno zdravljenje, bo asistenčni center AS prek partnerja ali druge pristojne reševalne službe v državi, kjer je ta oseba, organiziral prevoz do najbližje bolnišnice, ki je sposobna nuditi ustrezno pomoč, kjer se krijejo stroške bolnišnice in po potrebi organizira in krije stroške vrnitve v domovino, seveda do zavarovalne vsote.
  4. Če zaradi okoliščin dogodka asistenčnega centra AS ni bilo mogoče obvestiti že na začetku postopka izvajanja reševanja in urgentnega prevoza do bolnišnice, se to izvede naknadno, in sicer takoj, ko je to mogoče, ter se poda vse potrebne podatke, vključno s podatki o bolnišnici, kamor je bil poškodovani/oboleli prepeljan, kdo je izvršil prevoz …
  5. Če znesek prekorači zavarovalno vsoto, zavarovanec sam krije razliko oziroma lahko asistenčni center AS pri tem tudi pomaga, tako da njegovi bližnji v domovini nakažejo potrebni znesek na transakcijski račun asistenčni center AS , ki bo po prejemu potrebnega zneska tudi potrdil oziroma dal garancijo izvajalcu za neposredno plačilo celotnega zneska storitve.
  6. Tudi v primeru poškodbe, ko ste ocenili, da boste lahko sami prišli do zdravniške pomoči, pokličite asistenčni center AS , da vam potrdijo kritje morebitnih stroškov.

—————————————————————————————————————————————–

Dodatne informacije o članarini, včlanjevanju, ugodnostih in zavarovanjih:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja